‘Administratief ontzorgen? Ja graag!’ De boekhouding komt goed met Gestion
Een bedrijfsadministratie houdt – ook bij een zzp’er – meer in dan het opstellen van een jaarrekening en het doen van belastingaangiftes. Per onderneming verschilt het welke fiscale regels en voordelen interessant zijn. Persoonlijk advies vinden we bij Gestion daarom cruciaal voor een optimale bedrijfsboekhouding.
Welke zakelijke verzekeringen kun je het beste afsluiten als zzp’er, hoe zit het met pensioenopbouw en hoe verwerk ik privégebruik in mijn boekhouding? Allemaal vragen waarin wij je uitstekend kunnen adviseren.
Als ondernemer ben je in de meeste gevallen verplicht een boekhouding bij te houden. Op basis hiervan doe je de aangifte inkomstenbelasting en omzetbelasting.
Maar sowieso is een up-to-date administratie handig. Het verschaft je inzicht in de financiële situatie van je bedrijf. Onmisbaar wanneer je bijvoorbeeld de koers voor je onderneming gaat uitzetten of bijsturen. Ook als je (privé) een hypotheek af wilt sluiten of een bedrijfspand gaat huren, heb je die financiële cijfers nodig voor de bank of verhuurder.
‘Betaal ik niet te veel belasting?’ Gestion zoekt het voor je uit
Wat neemt Gestion uit handen?
De belangrijkste feedback die we terugkrijgen van onze opdrachtgevers
BELASTINGAANGIFTES
IB-aangifte en naar wens alle btw-aangiftes
Rapportages als de jaarrekening
Het financiële plaatje overzichtelijk in beeld gebracht
Belastingadvies
Met alle fiscale voordelen voor jou als zzp’er
Boekhouding digitaliseren
Steeds makkelijker en sneller je administratie op orde
Proactief financieel advies
Tips en suggesties voor een gezond kosten-batenevenwicht
Extra aandacht voor boekhouding starters
Ben je net je eigen bedrijf gestart? Dan zit het bijhouden van een complete financiële administratie waarschijnlijk nog niet in je systeem. Waar moet je allemaal op letten en welke deadlines moet je in de gaten houden? Wij helpen je op gang, zodat je je zaakjes fiscaal en financieel helemaal op orde hebt.
Wil je advies over het kiezen van een rechtsvorm, zoals eenmanszaak, vof of bv? In een adviesgesprek zetten we alle voor- en nadelen (bijvoorbeeld aansprakelijkheid) voor je op een rij.
Gestion kiest bewust voor een eenvoudig en overzichtelijk boekhoudprogramma: Snelstart. In deze online omgeving kun je alle facturen kwijt en kunnen wij ze makkelijk en snel verwerken in de boekhouding. Ook kun je met het programma Snelstart bijvoorbeeld automatisch bankafschriften inlezen en verkoopfacturen verzenden. Tijd besparen is tenslotte geld besparen. En dat kun je weer mooi investeren in je onderneming – waar we je ook heel goed in kunnen adviseren trouwens. Geen idee hoe dat werkt, zo’n online boekhoudprogramma? We maken het je zo makkelijk mogelijk. In de nieuwste versie van Snelstart hoef je alleen nog maar inkoopfacturen te uploaden (wat we uiteraard stap voor stap uit kunnen leggen). Gestion doet de rest.
Mijn bedrijfsadministratie uitbesteden, wat kost dat?
Goed werk hoeft niet de hoofdprijs te kosten, vinden wij. Waarom zou je elke maand een vast tarief betalen als je soms drie maanden niets van je administratiekantoor hoort? Gestion biedt maatwerk advies voor een eerlijke prijs. Dat voelt goed voor beide partijen.